2009. december 4., péntek

22...bódog sütinapot Katesz :)


Pff...ismét egy évvel öregebben, bár furcsa, csak most kezdtem el gondolkodni azon, hogy HŰHA, már tényleg 22 vagyok. Szerencsére se több, se kevesebb. Éppen elég ennyi. Viszont van valami vicces:) A változatosság kedvéért egy régi volt barátom ismét küldött üdvözlő sms-t. Nem igazán értem, miért rám pazarolja. Mert hogy NEM szeretem már, rég kiábrándultam belőle, sokszor csalódtam, félreismertem. Na de erről ennyit, mert ma elhatároztam, hogy igenis élvezni fogom mostantól a születésnapjaimat. Mert hát ilyen mégiscsak egyszer van egy évben. Meg aztán minek hagynám, hogy valaki belerondítson.Hát nem?
Egyébként is,ma ezt leszámítva jó napom van. Végre visszakapcsolták a netet, így aztán nem kell végre azzal foglalkoznom, hogy hol és mikor nézzem meg az email-jeimet meg egyebeket.Bár hozzátenném, nehéz szülés volt, mert kb 3-4 napja be lett fizetve, de nem kapcsolták vissza.
Fura dolog, de sosem szoktam igazán boldog lenni a születésnapomon. Nem is azért mert nincs ünneplés vagy ilyesmi, hanem mert mindig egyedül vagyok. Szinte az összes tesóm szülinapja olyan, hogy ott van a barátja, barátnője férje vagy menyasszonya.De idén más lesz, igyekszem ettől függetlenül élvezni a dolgot :) Meg attól eltekintve, hogy ma, a többi naphoz hasonlóan, tanulnom kell a vizsgáimra. Hááát, igyekszem, bár egy kis lazítás aszem még belefér ebbe is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése