2009. december 8., kedd

Segítség?..Minek? Mi hasznom van abból? No 2

Most már őszintén elgondolkodtam ezen én is. Mi hasznom volt abból, hogy osztálytársamnak elküldtem a nyári naplómat? Az talán, hogy szinte az egész évfolyamnak 4-es, de inkább 5-ös lett, én meg miatta szívok és kapok hármast? Mert igen, ő a hibás, erre anyukámmal közösen jöttünk rá. Én 10, ő 4 napot volt nyári gyakorlaton. Persze ebben nem teljesen ő a hibás, de biztos volt benne része. Mindenesetre én végignyomtam a 2 hetet, megírtam a napi rendszerességgel vezetett naplót, utána a teljes nyári naplót. Átküldtem neki, hogy a fontosabb dolgokat írja ki, és aztán majd a kettőt együtt nyomtatja ki és adja le. Saját bevallása szerint mindössze 2 mondat volt azonos, abból az egyikben marhaság volt, részletkérdés. A dolgozatokat javító tanár szerint inkább egész fejezetek egyeztek meg teljesen. Tehát mégsem sikerült neki annyira átírnia. De legalább annyit megtehetett volna, ha már én tartottam a hátam miatta a hiányzásokért, most ő teszi meg ugyanezt értem. Mert nem tette meg. Megmondhatta volna az igazat, és biztosan nem rontják le az övét, de én legalább egy jobban megérdemelt 4est kapok. Felháborító. De most már legalább lenyugodtam, és kissé pihentebben szemlélem a dolgot.És mindebből leszűrtem, hogy se vele, se mással soha, de soha többet nem csinálok semmit együtt. Takarmányozástan gyakorlatra egyedül megyek, mint ahogy az összes többire is. Naplót meg írjon mindenki egyedül. Mert ez nem volt fair. Nagyon nem.
Ami ezzel kapcsolatban még eszembe jutott. A naplóra kapott jegyemet úgy tudtam meg, hogy ő mondta el, dúlva-fúlva. Ezen felhergeltem magam, és felmentem. És én is csaptam egy kis patáliát.Gondolkodás nélkül elfogadtam mindazt, amit mondott nekem az illető, hogy miért is kaphattunk rá rossz jegyet.Azt hiszem, ismét felbukkant Naiva, a féleszű istennő...mert hogy eszembe se jutott, hogy igazából olyan, mintha saját magát védené.Mert így utólag, hát, teljesen ilyen. Én meg naiv vagyok, jóhiszemű, és segítőkész. Naivitásomat leszámítva azt hiszem, ilyen is maradok. De egyszerűen vannak olyan emberek, akikről nem is tudok rosszat feltételezni...
Na mindegy, nem számít. Még az is lehet, hogy felmegyek elnézést kérni a fickótól holnap, habár amilyen agresszív volt, nem érdemli meg ezt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése