2009. december 15., kedd

Vizsgaidőszak . . . ó jeeee

Ismét egy izgalmakkal és unalmakkal teli időszak veszi kezdetét. A vizsgaidőszak. Most még ugyan nem kezdődött el, de már javában tartanak a vizsgák. És rettenetesen félek!
Olyannyira, hogy kb. fél napja remegő gyomorral ülök a kórbonctan fölött, és képtelen vagyok hozzákezdeni. Nem a tanulás ténye rémít meg, hanem az, hogy mi van, ha nem tudom megtanulni? Mi van, ha nem elég, amit megtanultam? Mi van, ha nem jutok a végére?
Azt hiszem, ez az a pillanat, mikor agyilag mélypontra jutottam. NEM AKAROK TANULNI!!!
Egész félév során mást se csináltam, csak tanultam. Unom, belefáradtam, kórbizni meg pláne nem szeretnék, más vizsgára is kellene tanulnom. Most már viszont ideje lenne nekiesni a tanulásnak. Vááá, mekkora öröm lesz majd, mikor végre nem kell tanulni, mikor végre meglesz a diplomám...<3<3<3
Azt hiszem, mai bejegyzésemmel sikerült letörnöm még azt a maradék lelkesedésemet is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése