2009. december 5., szombat

Miért jó egyetemistának lenni...


A gyengébbek kedvéért: ez egy vicc. Azért jó, mert Mikulástól Karácsonyig csak egyet kell aludni...
Az én esetemben mindez valószínűleg nagyon igaz lesz idén. Állattenyésztéstan vizsgával indulok, (a laborállat szinte nem is vizsga, nem kell rá agyontanulnom magam, halleluja). Ellenben a tenyő vizsga nem lesz egy sétagalopp. Már kb. 1 hónapja elkezdtem átnézni az anyagot, de még a végére sem jutottam. Sok is, meg unalmas is. És jó kérdés, hogy mit kellene tudnom ebből a sok maszlagból, aminek egy jó része abszolúte értelmetlen zagyvaság. Pár dolog nem igazán érint, mint leendő állatorvost. Értem én, hogy el kell tudni különíteni egymástól a lovat meg a szarvasmarhát, e hogy az összes tököm tudja milyen fajtát tanuljam meg, az egyenese idiótaság. Persze megtanulom, de akkora egy kamu tantárgy ez az egész. Bár ha jó jegyet kapok rá, akkor gond egy szál se, majd ez felhúzza az átlagomat.
És ami a legjobb, hogy karácsonyi hangulat sem ártana, bár nem tudom, hogy miként lesz, talán összejön. Bár sikerülne, nem szeretnék még egyszer nekiesni ennek a tananyagnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése