2012. január 31., kedd

Telefon

Valamikor tavalyelőtt felhívtak az ING-től. És azóta gyakorlatilag nem tudom lekoptatni őket. Múlt héten kaptam valami megtakarításról szóló újságot, belenéztem, és azóta egy szelektív hulladékgyűjtő sziget kék konténerében pihen. Magyarán mondva nem érdekelt. De az eszembe sem jutott, hogy még mindig hívogatni fognak miatta. Pedig így van.
Felhívott egy nő, hogy valami kiadás-bevétel kalkulátort akarnak nekem mutatni/adni, már a jó ég tudja, mi az, lényeg, hogy nem voltam elég tökös, és belementem abba, hogy találkozzak valakivel a cégtől, hogy ez a bemutassa nekem. Adtak egy telefonszámot, de úgy döntöttem, nem találkozom velük. Telefonon akartam elintézni, de rájöttem, hogy ha engedek nekik, megint rábeszélnek valamire.Ezért inkább nem is hívtam fel  őket, hogy lemondjam a találkozót. A múltkor annyira erőszakos volt a nő, hogy azt hittem, megőrülök. Mintha nekem kéne lelkiismeret furdalásomnak lennie, amiért nemet mondok. Pedig nekem aztán tényleg semmiféle kötelezettségem nincsen feléjük. És szarok rá magasról, hogy mennyire fognak utálni, amiért nem megyek el arra a találkozóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése