2011. június 25., szombat

Fokozatok....

"Minél többet látok a világból, annál kevésbé tetszik nekem..." Elizabeth Bennet
És milyen igaza volt itt...Most jövök egy újabb fantasztikus családi összejövetelről.Eleve nem szeretem ezeket, mert noha nem vagyok alapvetően embergyűlölő, unatkozom az emberek között. Mit kezdjek magammal egy rakás olyan rokon között, akiket vagy sose láttam, vagy nem emlékszem rájuk, mert vagy 10 éve nem találkoztunk.És mindemellett még az is dob egyet az egészen, hogy vettem egy új ruhát, külön erre az alkalomra. Kapásból terhesnek néztek, és Lillával a kezemben megkérdezték, hogy "Na, és milyen lesz a következő? Á, de mindegy is, csak egészséges legyen.." Aztán hazafelé sógornőm kérdi, h van-e még vizsgám, erre én, hogy igen, és mi a válasz? "Á ne aggódj, hosszú még a nyár!"...Ha nem apu vezetett volna, ráüvöltök, hogy ANYÁD!!!!!!!!!Azt hiszem, be is fejezem, mielőtt még egyéb rondaság is kicsúszna a számon...és landolna kopogva a billentyűkön...Azt hiszem, minél többet látok a világból, annál kevésbé tetszik...  : /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése