2009. október 16., péntek

Érezd a napfény érintését...


Azt hiszem, egészen jól teljesítettem a múlt héten. Már ami az elhatározásomat illeti. Mert hogy sikerült beváltani. Nem foglalkozom mások gondjaival, néha, ha tudok, segítek, de igyekszem nem átvenni mások hangulatát. Már ha az a rosszkedvvel egyenlő. Persze ez az elhatározás sem segített abban, hogy a dögunalmas kórélettan gyakorlatot egy darabban túléljem. A változatosság kedvéért továbbra is rettenetesen unalmas. De a többi előadáson tudok figyelni, vagy legalábbis úgy tenni, mintha figyelnék, de épp mást tanulok.
Ezen a héten ráadásul -fogalmazzunk finoman- iszonyatos ítéletidő volt. Engem viszont még ez sem hangolt le. Téli születésű emberként sokkal kellemesebbnek találtam, hogy egész héten esik az eső és orkán erejű szél fúj, mintha tűzne a nap és 60 fok lenne. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy a meleg és a napsütés rossz, csak egyszerűen azt, hogy mindent mértékkel.Mert akkor jó az időjárás, hogyha a napi hőingadozás nem nagyobb, mint 20 fok. Kicsit furcsa is volt nekem mostanáig, hogy reggelente 10 , délre meg már 30 fok volt. Nem is tudom, hogyan lehet úgy felöltözni, hogy reggel az ember ne fázzon, de ne is legyen délutánra melege. Mert az előző hetet leszámítva az egész szeptember ilyen volt, és szerény véleményem szerint elviselhetetlen. De ez a mostani időjárás nagyon tetszik.
És erről még valami eszembe jutott. Sok olyan embert ismerek, aki nagyon utálja a hideget. És ehhez hozzátenném, hogy mind nagyon fázós. Viszont! Nem értem, hogy akkor miért nem vesz fel rendes meleg ruhát? Én is szoktam fázni, ilyenkor több vagy vastagabb ruha van rajtam, és így a közérzetem is sokkal jobb. De ezek az emberek ahhoz az időjáráshoz öltöznek, amilyennek szerintük lennie kéne most. Vagyis kb 15 fokhoz, napsütéshez, szélcsendes időhöz. Pedig hát nem az van. Én eddigi 21 és 3/4 évem alatt megtanultam, hogy felesleges az időjáráson bosszankodni, mára ebből csak a szél gyűlölete maradt meg, mert azt bizony továbbra sem szeretem. Bár abban is van valami jó. A nagy nyári melegben még mindig hasznos lehet a kellemes kis szellő! ;)
Szerintem az a lényeg, hogy ki hogyan érzi magát legbelül. Bennem most 20 fok van, napsütés és a tengerparton üldögélek egy pohár limonádéval a kezemben... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése