2009. szeptember 22., kedd

Tisztelet kivételnek...

Ez most némi visszautalást jelent tegnap délutáni bejegyzésemre, annak is egészen pontosan a segítségnyújtásról szóló részére. Mert bizony igenis VAN kivétel.Ami nem egy utolsó dolog. A lényeg a következő. Tegnap, mielőtt leléptem az egyetemről, még elpanaszoltam egy lánynak a bánatom, miszerint nem tudom, hogy az óra, amit felvettem, milyen néven fut, és melyik teremben lesz megtartva. Sajnos ő sem tudott segíteni, de legalább megpróbálta. Mindenesetre fény derült rá, miszerint valóban megpróbálta. Ugyanis, mikor én eljöttem, pár percre rá találkoztak valakivel, aki ugyanerre az előadásra sietett, a nevét is tudta, meg azt is, hogy hol lesz. Meg is mondta az imént említett lánynak, aki fel is akart hívni, csakhogy sajnos rájött, nincs is meg neki a számom.
Ma reggel mesélte el ezt, és olyan jól esett, hogy vannak még olyanok, akik őszintén, mindenféle "ellenszolgáltatás" követelése vagy elvárása nélkül segítenek. Még egyszer Köszi V.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése