2014. február 22., szombat

Elcsúsztam a tyúkszaron...

Igen, ezt most szó szerint kell venni. Ismét visszatértem hát a csirkékhez, de most kicsit másképp. Nemhivatalosan  itt vagyok, hivatalosan másutt. El lett intézve, hogy itt lehessek, persze nem végig, csak 4 hetet, mert utána térhetek vissza a "kutyulikhoz-ciculikhoz"...
Pénteken az egyik telepen utána nyúltam egy csirkének, ami szerintem rontást küldött rám, mert bár ezeknek az ólaknak a bejáratánál mindig nedvesebb az alom, hát itt meg extrán az volt. Nem estem el, de annyira azért megcsúsztam, hogy megrándult a bokám, és most meg nem tudok leguggolni...Hát, ööö, elég kellemetlen. Ma kimentem a faluba a boltig, a szakadó esőben, hogy legalább megtornáztassam egy kicsit, de nem sokkal jobb.

Persze most ennek a bejegyzésnek a lényege nem az, hogy a fájós bokámon siránkozzak, az ettől függetlenül pont ugyanúgy fáj.

Ezen a héten 3 napot voltam telepeken (ezt most számoltam ki, de rájöttem, hogy csak azért tűnt 4-nek, mert sok helyen jártam: 1 előnevelő, 3 broiler és 2 tanyasi), de hulla vagyok. Mostanában elég nehezen tudok aludni, de még nem jöttem rá miért. Az előző gyakorlatra szintem mindig 9-re kellett mennünk, így 6:30-kor keltem. Most itt 8-ra vagy 9-re járok, de a szemben álló épületbe. Így tehát kelhetnék 7-kor is akár, de neem, én minden reggel 4-kor felriadok, és képtelen vagyok visszaaludni...És persze 9-fél 10 körül este le kell feküdnöm a sok kávé ellenére is, mert nem tudok ébren maradni...

És a dolog, ami egész héten motoszkált a fejemben. Kicsit másnak érzem a helyzetet, mint a legutóbb. Akkor még olyan lazán vettem a dolgokat, nem rettegtem az államvizsgáktól sem...sem attól, hogy hogyan fogom én ezt a helyet megszokni úgy, hogy magabiztosabb legyek. Ezen a héten éreztem úgy, hogy mintha semmit sem tanultam volna eddig. Pedig nem igaz. Én tudom a legjobban, hogy nem igaz... Nem fogok betojni a felelősségtől. Képes vagyok az új információk befogadására, az államvizsgákra képes vagyok önállóan felkészülni anélkül, hogy másoknak panaszkodnék róla.

Az alábbi pontokkal már korábban találkoztam, mostanában elég gyakran előveszem őket:

1. Azzal foglalkozz, amit szeretsz!
- állatorvos akartam mindig is lenni, most is, és az is leszek!

2. Segíts másoknak!
- ez azt hiszem, megy...

3. Alapozz az erősségeidre!
- erős vagyok, tanulékony, és ha valami érdekel, akkor még inkább


4. Ne hagyd, hogy szórakozzanak veled!
- ki merne szórakozni velem?


5. Szabadulj meg a negatív ismerőseidtől!
- pipa...

6. Ne kritizáld magad!
- igen, ez elég nehezen megy...


7. Találj példát, amivel azonosulni tudsz!
- elég hamar meglett...


8. Tanuld meg elfogadni a dicséretet!
- ez megy :)


9. Lásd meg a dolgok pozitív oldalát!
- még fejlesztés alatt áll...


10. Csak saját magadhoz hasonlítsd magad!
- hát igen...igyekszem... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése