2014. február 28., péntek

A jövő....az a fényes jövő...

Bejegyzés helyett most egy saját FB bejegyzés, és a hozzá fűzöttek:

"Eddig azt hittem, csak az a nyomasztó, ha diploma után nem vár álláslehetőség....úgy tűnik, a fordítottja ugyanígy igaz...mikor nem csak te magad várod, hogy elsőre sikerüljön minden, hanem a jövendőbeli munkaadóid is...és még kevésbé akarsz nekik csalódást okozni, mint saját magadnak..."
Tetszik ·  ·  · kb. egy órája · Szerkesztve · 


Szóval a lényeg, hogy rájöttem, mi az oka annak, hogy nem tudok aludni...Végre elérkezett a várva-várt gyakorlat, a csirke-csoda, én meg annyira teljesíteni akarok, hogy magamtól is túl sokat várok el . . . ennek következtében meg annyira kikészítettem magamat, hogy nem tudtam aludni sem 2 hétig...Jaj, ma akkorát alszom, mint eddig soha :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése