2011. április 7., csütörtök

Új, vagy csak a régi, valami rég elfeldett

Kicsit akadozik az írás, térben és időben is. Apu TV-t néz, ami azt jelenti, hogy az agyam is kihagy, és ötpercenként figyelmeztetnem kell magamat, hogy folytassam, amit elkezdtem. Eltűnt ugyanis az édes kis narancssárga füldugóm, ami olyan, hogy ha valaki a fülembe üvölt, én azt is suttogásnak hallom vele. Ez benne a legjobb. Pár dologról akartam ma csak írni. Egyik az, hogy megjelent az új, csodás gyógyszertan jegyzet második része, benne az én még csodálatosabb ábráimmal. Boldog vagyok, a család meg büszke rám. És tegnap előtt meg már el is küldtem a következő kötet első ábráit.De erről ennyit, nem fényezem magam tovább :P
Körülöttem őskáosz van, rendet kellene tenni, mert amíg nincs rend, az agyamat a kórbonctan helyett nem köti le más, csak a szétszórt ruhák, mosatlan kajás dobozok és az új gyógyszertan jegyzet, amik szanaszét hevernek sok másik könyv, füzet, és toll mellett. Minden nap elhatározom ugyanis, hogy na, tanulok, és ha elfáradtam, akkor meg rendet rakok. Ezt azt hiszem 4 napja húzom. Egyelőre nem vagyok túl hatékony.
Viszont, sikerült életem első normális miniprepjét összehozni, a jó ég tudja, hogyan, de sikerült. És végre minden band jól látszik. Még ha eredetileg a ligálás nem is sikerült valószínűleg. És emiatt ott folytatom, ahol 3 hónapja elkezdtem . De szeptember óta ez az első igazi sikerélmény, ami a laborhoz köthető. Kép van, de feltölteni nem tudom, mert nem működik a Picasa.
peace&love kiskaticabogaar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése