2010. október 22., péntek

Egy élménydús péntek...

Azt hiszem, ez végre egy olyan pénteki nap volt benn a laborban, amit végre tényleg élveztem, méghozzá úgy, hogy valószínűleg sikerült nem elrontani semmit. Jó, ez persze azért nem teljesen igaz. Már hogy kivételesen sikeresen beleraktam az agarózgélbe a Gel Red festéket, csak éppen megszaladt kicsit a kezem és így a megfuttatott gélen aztán a PRRS DNS-band úgy világított, mint a telihold...Tehát remélem szerdán nem felejtem el a dolgot, és akkor kihigítom egy kicsit az egészet, mert hát így kicsit használhatatlan lett. Az a fura, hogy azt hittem, azért lett olyan csuda fényes az egész, mert esetleg többet mértem bele a kelleténél a DNS-ből meg a markerből,de mind1, már nem lényeg. A fontos., hogy végre sikerült megcsinálni többé-kevésbé rendesen valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése