2010. október 27., szerda

Agy,nagy vagy

"Agy kikapcs, aztán bekapcs és átkapcs"...Kicsit se látszik, hogy fáradt vagyok ...:S De tényleg, agyilag nem kicsit zokni. Ma a délutánomat a laborban töltöttem. És most már fogalmazni sem egészen úgy tudok, mint ahogy délelőtt tettem.Vagy más egyéb alkalommal. Délután alatt pedig azt értem , hogy ebéd után átslattyogtam a járványtanra, kb. fél egyre, aztán ott is ragadtam fél hétig. És ma még tanulni kell. Holnap meg 5kor kelés és irány Üllő, Norbi meg kitalálta, hogy menjünk 10 perccel korábban. Érdekes lesz. És persze mivel a füzetkémet otthagytam, reggel még be kell mennem a laborba. Remélem Reni ott lesz, különben mehetek vissza délután...Sertésszagúan meg aztán talán mégse kélne bemennem a városba :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése