2022. május 1., vasárnap

Mikor, ha nem vasárnap? Én is vasárnap.....

Csináld a dolgodat, csináld reggeltől estig. Indulj korábban, ha hazaértél, akkor még nézz utána ennek-annak. Meg persze írjál le mindent, de főként hétköznap. Nincs időd semmire? Nekem sincs, én is hétvégén pótolom a lemaradást. Ja, hogy te ezt vasárnap este? De hát én akkor már nem akarok céges dolgokkal foglalkozni, intézd hétköznap....F@sz kivan már néha. Dolgozz hétvégén is, elvégre azért a kocsi... Persze, értem én. Dolgozom is. De akkor hogyan legyen jelentés pénteken? Jövőbe látok? Vagy mi? Eddig jó volt vasárnap este, eddig te is ültél rajta, hétfőn küldted tovább. Te magad mondtad, hogy van hétvége is. Szeretek is vasárnap kelni, hajnalban, a kedvesem mellől, aki még finoman utánam nyúl, hogy óvatosan vezess, és végigsimít a gerincemen azokkal a puha ujjakkal. Beleremegek, és bújnék vissza, de muszáj menni, intézni, hogy azért még legyen valami a vasárnapból.
Meg akkor ugye ott van az is, hogy szerinted elaprózom magam. Nyilván el. A nyakamba varrod a friss munkaerőt, tanítsam be, de nem kérdez semmit. Csak beül mellém. Lompos, nem szól rá senki, mint egy 15 éves, igénytelen, lompos punk. De nem 15, hanem 25. Vazeeee....Reggeli után nem mosol fogat? A szád szélén ott a rántotta, és egész nap ott van, nem törlöd le. Nem szólok, gondoltam nézel néha tükörbe is, de ezek szerint nem. És nem kérdezel, semmit. Ilyen nincs b@zmeg, nekem évek múltán is vannak kérdéseim. Ezernyi, olyan nincs, hogy te mindent tudsz. Én sem tudok eleget, nem magyarázok elég jól ahhoz , hogy azt mondhasd, minden egyértelmű. Még mások is visszakérdeznek néha... Jövünk-megyünk egész nap, iszonyú a csönd a kocsiban, kussolsz, mint aki fél. Nem vagyok ijesztő, kicsit talán harsány, de most leginkább fáradt. Fáradt tőled, a munkától, attól hogy nincs gyerek, hogy nem jön, hogy tudom, mit kell tenni érte, de ugye mikor, a nap csak 24 órából áll.
Azt mondod, ne aprózzam el magam, de nem tudom máshogy, ahhoz túlontúl is lekiismeretes vagyok. Lehet bele kéne sz@rni, mindenbe. De azt nem lehet. Innentől kezdve pedig egy ördögi kör. Columbo hadnagy felesége újra akcióban, csak nyomoz egész nap, kideríti a baj forrását, aztán kiderül, nem is az ő dolga lett volna, van arra más. De az meg nem csinálja. De ha baj van, mégis téged keres. És te vagy nyomozol, és megtalálod a "tűz" okát, vagy csak tüzet oltasz megint, hogy aztán nem sokkal később máshol, másnál megint tüzet olthass. Csak ettől meg nem tiszta a lelkiismeret... Viszont mennyivel jobb így, kiírva magamból <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése