2015. június 21., vasárnap

Vannak napok....

Igen, vannak napok, mikor olyan abszurd feladatokkal bízzák meg az embert, hogy inkább visszakérdez, hogy biztosan jól hallotta-e...

Én kaptam egy ilyet 2 hete. Menjek ki az egyik telepre, és "ellenőrizzem" a telepi ellátót, hogy egy bizonyos vizsgálatot jól csinál-e meg. Lebeszéltem az öreggel (aki kb. a nagyapám lehetne...), hogy akkor együtt kimegyünk, megnézzük. Nem néztük meg az összes ólat, hiba volt, de meg sem fordult a fejemben, hogy az egész kabarémutatvány ezen részét megkérdőjelezzem. Mert bizonyára ő és közös "felettesünk" nyilvánvalóan megbeszélték...Hogy elég lesz csak párat átnézni....Ugyanezt tettük előző héten is, én ugyanúgy nem foglalkoztam a dologgal. Mert ezt leszámítva minden rendben ment. A saját telepeimen természetesen minden ólat végigböngésztem, mindenhonnan a szükséges számú állatot...De ez a későbbiekben "lényegtelen" volt...

Aztán jött a fekete leves....

Hogy én ezért meg azért lettem kiküldve, miért nem így csináltuk. Bassza meg az ég! Egyébként sem lennék az öreg helyében, mert milyen már, hogy egy unokám korú ember mondja meg, mit csináljak, de hogy ha ez az ember odaküld egy alig egy éve munkába állt még fiatalabb, még tapasztalatlanabb valakit,hogy ellenőrizzen, akkor az már tényleg egyenesen vérlázító. Még akkor is, ha történetesen senki sem mondja nekem, hogy engem ellenőrizni jött ez a csitri. Csak mert szerintem nyilvánvaló.

És valahol az is egy vicc az egészben, hogy ha képes volt kimenni egy olyan telepre, ahol ugyancsak nem ő az ellátó, akkor ugyanezt miért nem tudta megtenni ugyanitt??? Nekem ugyanúgy félnapi kiesést jelentett a munkából, sőt, időben még valamivel többet is, mivel nekem ugye nincsen pályamatricám, tehát az út egy részét kénytelen voltam kerülőutakon megtenni, hazafelé meg eltévedtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése