2015. június 11., csütörtök

Mikor már nagyon csütörtök van...

 Lassan egy éve, hogy végeztem....És lassan egy éve annak is, hogy egy nagy baromfis cégnek dolgozom, mint állatorvos.


 Még mindig furcsa, hogy nőként vagyok itt, sok-sok-sok fickó között...Kezdenek ugyan "elférfiasítani", de azért még van min dolgozni. Mostanában elég sok konferencián, céges rendezvényen jártam, és bizony a saját korosztályomból mindössze egy, az idősebbek közül pedig csupán néhány nővel találkoztam.

 A mai napom "csodás" volt....7-re mentem, be, mert tudtam, hogy ha a termelési igazgató megérkezik, onnantól kezdve vége a munkának, ugyanis az illetőnek sose áll be a szája. Folyamatosan viccelődik, szórakoztat. Nem bírja a csöndet. 

 A legviccesebb mégis az, hogy annak ellenére, hogy az irodát reggel nem én nyitottam, mégis csend volt. Semmi mozgás...kb. 5 percig. Mert egy másik kolléga fél órán át jártatta nekem a száját...Így maradt még fél órám, de az alatt nem sokat haladtam...És persze természetesen a termelési igazgató is megjelent, és csak mondta, mondta és mondta a magáét.

 Ezután következett egy megbeszélés, persze angolul...Egy megbeszélés, amiről azt gondoltam, lezavarjuk egy óra alatt...de délután egykor jöttem ki...megebédeltem gyorsan, és folytattam a munkát ott, ahol reggel abbahagytam. Haladtam is vele elég jól, mígnem 3 óra felé megjelent a főnököm, és rájött az a fajta poénkodós szófosás, amitől azt hittem, ráborítom az asztalt... Ez nála azt jelenti, hogy miközben ő dolgozik (leveleket meg papírokat írogat), szórakoztatja az irodában ülő 4. embert, miközben folyamatosan szívja a véremet. Ezekre a "kedves" kis beszólásokra meg vagy nem mondok semmit, vagy kigondolok valami hasonlóan kedves megjegyzést, amivel ugyan ügyesen kivágom magam a kényes helyzetből, de közben meg elrontom, amit éppen csinálok. Szerintem az elmúlt egy évben nem hallottam annyi vaskos poént, mint ma...Kár is volna példát mondani rá, de némelyikbe még így is belepirultam..."elférfiasításom" ellenére...

És a legjobb, mi volt kedves főnököm válasza erre az egészre "hát te aztán jól kifogtál minket, úgy tűnik, mindenkinek az agyára ment a meleg"...Ilyen idióta kifogást...nekem is melegem van, mégsem vegzálok senkit miatta, legfeljebb morgok egy kicsit...

Még hogy ne dolgozz nőkkel...a másik se sokkal jobb...szerintem az uraknál is vannak egyfajta "piros betűs napok"...frusztrált kisgyerekes apukák a hét végére már olyan kiéhezettek, hogy a felgyülemlett feszültséget a fiatal kolléganőkön vezetik le és ordenáré szócsatékban élik ki magukat.

A legjobb, hogy holnap vezetői...már előre rettegek, megint mit fognak csinálni a többiek...De legalább már lassan péntek...nagyon péntek...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése