2014. május 22., csütörtök

Túl az Óperencián, Túl a Tengeren...Túl a Járványtanon....

Már csak 2 vizsgám van, az egyik holnap Élelmiszer-higiénia...És nem tudom, mit gondoljak róla....rettegjek? Vagy inkább relax (vagy ahogy a gimis angoltanárom mindig mondta: "RILEX" )?

Pár perce értem haza a színházból...igen, a színházból (Agyigó-részletek Szabó Magda verseiből és életrajzi regényeiből), ami önmagában vicc, hogy az ember miért megy színházba a vizsga előtti estén, de közben rájöttem valamire. Végül is ez egy ZÁRÓ vizsga. Ahol nem arra kíváncsiak, mit nem tudok, hanem arra, hogy mit tudok...tehát: én 8 napja foglalkozom ezzel az egésszel, ráadásul részt vettem egy 6 hetes gyakorlaton is, amiből (némi segédanyaggal) magam írtam meg a naplót. Innentől kezdve azt mondom: igen, tudok. És holnap is tudni fogok. És igen, sikerülni fog. Azért, mert magabiztos vigyorral a képemen ülök le azok elé az emberek elé. Pontosan ugyanúgy, mint 9 nappal ezelőtt. És akkor is végigmosolyogtam az utolsó tételt.

És nincs "de mi lesz, ha", mert nem lesz HA, hanem IGEN, SIKERÜLNI FOG!!!

És, tegnapelőtt végre felhívtak a csirkés cégtől, így tudom, továbbra is számítanak rám, legyen bármi is. Szóval nem kell a jövőmön aggódnom, egyszerűen igyekeznem kell holnap a legjobb formámat hozni. Júliusban meg irány Nyíregyháza :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése