2011. január 27., csütörtök

Ó, azok a pirosbetűs napok....

Igen,tudom, ezt talán kicsit személyesebb bejegyzés a kelleténél, de valóban azokra kedves napokra gondoltam, amit egy nő minden hónapban egy hétig kénytelen végigszenvedni. Mikor már a tanulás is nehezemre esik, mert a beleim,már bocsánat úgy nyomják a méhemet ülés közben, hogy az majd' kiszakad a helyéről...Nem lenne baj ezzel a vizsgaidőszak végi hajrával, ha kicsit kevésbé lennék kókadt ilyen "apró" női hülyeség miatt.
Mert hogy tulajdonképpen tök érdekes tantárgy ez a parazitológia. Viccen kívül. Bár tudom, épeszű ember nem mondana ilyesmit, de én nagyon szerettem ezt a tantárgyat tavaly. És még itt van előttem 7-8 nap. Tehát ha elég okos vagyok, meg ügyes, akkor sikerülhet levizsgázni belőle. Aztán persze jött a 7. félév, amikor már kevésbé voltam elragadtatva a sok féreg látványától. Meg attól, hogy mennyire unalmasan lehet előadni egy ilyen érdekes dolgot is, ha az valaki úgy tartja a gyakorlatot, mintha verset mondana. Mert nálunk a mi csoportunknál sajnos így esett. Most így visszagondolva, már a parazitológia gyakorlat említésétől is elalszom. Nem egy olyan gyakorlat volt, amikor éreztem, hogy erősen közelít az állapotom ahhoz, mielőtt az ember lemegy alfába...
A fura az egészben az, hogy annyira hullámzik a kedélyállapotom, hogy egyik percben még úgy állok hozzá, hogy rendben, csinálom, de nem baj, ha nem sikerül. Most meg megint ott tartok, hogy izgulok miatta, pedig nem kéne, másrészt pedig félek, hogy nem úgy tanulom meg, ahogy kellene, vagy nem lesz elég, amit megtanulok, vagy megint a legostobább félelmem, miszerint én ehhez lassú vagyok, nem érek a végére, és emiatt úgy állok hozzá eleve, hogy nem sikerülhet, másnak se sikerült ennyi idő alatt, nekem se fog stb...Egyszer komolyan az őrületbe fogom ezekkel kergetni magamat. Az a fura, hogy összegződik az alap szorongásom a "télapó-hetének" enyhe depresszív hatásával, és ez a kettő rendkívül hatásosan lerontja a teljesítményemet a tanulás terén...Pedig ez azt hiszem már a 4. nap...Még egy ilyen nap és komolyan megőrülök...Többnyire elég könnyen meg saját magam felvidítása, de az utóbbi 10 napban ez valahogy sehogy sem akar összejönni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése