2010. december 27., hétfő

Év vége..és e végre

Már egy ideje nem jelentkeztem, "talán" a vizsgaidőszak az oka.Azt a magányos szerelmes dolgot meg egy időre azt hiszem, sikeresen eltemettem magamban, megvolt vele a szokásos szülinap-utáni-év-végi enyhe depresszió.Sebaj, túléltük. Én és a kóbor lelkem. Mindenesetre most sokkal jobb kedvem van, végre tudok koncentrálni arra, ami igazán fontos most.
Végre kiürült a szervezetemből az a hatalmas mennyiségű koffein, amivel 3 hónapig mérgeztem magam. Nincs többé koffein, helyette viszont jött egy több napos, iszonytató kétoldali fejfájás. Most már viszont, hogy ez is elmúlt,végre minden oké, és ..nincs és, ennyi. Sose használtam még ennyiszer a "végre" szócskát. Most, hogy pihentem pár napot, amíg karácsony volt, sikerült lenyugodnia az agyamnak, és újult erővel vetem bele magam a tanulás gyönyöreibe 8D....XD
peace&love kiskaticabogaar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése