2010. július 22., csütörtök

XD

Tegnap bementem az egyetemre, meghosszabbítani a diákomat...a mosdóból kifelé jövet rám köszönt kancsal Józsi ♥ a kórbiról...nem kellett volna megállnom:
...-Öh..szia-mondja zavartan és nem tudja, hova dugja a véres kést a kezében.
-Szia-mondom, nem értem mit akar,2 perc kínos csend, jön felém, na mondom ez tényleg akar vmit,lassan,nem túl feltűnően hátrálni kezdek,biztos megint túl szexi ruha van rajtam. :S
-Öhm..te hanyadéves vagy?
-Most végeztem a 3.at...
-Öhm..akkor te másodikos vagy?
-Nem, most végeztem a harmadikat, szeptembertől negyedév...
-Öhm...nem tudod, kik szervezik idén a gólyatábort?
-Biztos Misi meg Janci.De lehet, hogy a másodikosok.
-Hátööö...azok meg kik?Nem másodévesek?
-Nem-mondom-évfolyamtársak.De nem tudom, ki szervez, nem nagyon érdekel a GT,szóval nem tudom.
-Hátööö..jó...szia.
Ha valaki tehát arra jár,tájékoztassa szegényt, nehogy már lemaradjon valami jóról... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése