2010. június 14., hétfő

Már csak...vagy még?

Már csak, vagy még 2 vizsga? Maradjunk talán abban, hogy már csak kettő. Csak egy szigorlat és csak egy kis vizsga. Ez már a túlélhető szint. A szigorlatra sokat kell tanulnom, a másik kevésbé gázos. Nem is lényeg ez most, hanem inkább a körülmények.
Hogy mi? Hát a meleg. A forróság és a párás levegő. Megőrülök tőle. Utálom a meleget. Talán már említettem párszor :). Sajnos anyagcsere-folyamataim intenzív mivoltának köszönhetően nekem mindig, és mindenhol melegem van. Ma például a vonatra felszálltam, és be akartam menni a mosdóba. Hát, nem jött össze, mert valaki kb. 20 percig trónolt odabenn. Én meg, mivel akadályokba ütközött belőlem a folyadék eltávozása, kezdtem ideges lenni. És folyt rólam a víz. Pedig volt klíma a vonatban. Éreztem, ahogy csurog végig a hajszálaim tövétől a nyakamig...Megőrülök tőle. Pedig holnap be fogok menni az egyetemre. Állati jól lehet ott tanulni. Egyre több az olyan ember, aki benn tanul. Még magyarok is. Talán van némi esély rá, hogy találok egy tanulópartnert, hogy érezzem, nem csak én szenvedek itthon, hanem más is rühelli ezt a tetves meleget, meg hogy ilyen időben tanulnia kell. Uhh, csak legyen meg a takarmányozástan vizsgám. És akkor tényleg mondhatom, hogy MÁR CSAK 2 vizsga  :)

peace & love kiskaticabogaar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése