2010. június 24., csütörtök

Már csak...vagy még? 2.0

Egy darabig úgy gondoltam, hogy már csak, de hajlok a még felé...Istenem, hogy én hogy utálok a négy fal között rohadni egész álló nap...és még csak nem is tanulok, mert kivagyok ettől az egésztől, annyira szorongok a vizsgáktól már előre, hogy mi lesz, ha nem sikerülnek, hogy már csak ezért sem vagyok képes hatékonyan tanulni...Mert nem alapvetően a tanulással van probléma, hanem hogy a tanulás a vizsgákat juttatja eszembe, amitől elkezdek szorongani, ami miatt meg félbehagyom és csinálok valami mást, amitől legalább nem szorongok egész nap. Ez persze nem túl hatékony megoldás, de legalább nem szorongok. Viszont a vizsgákra mégiscsak fel kéne készülnöm valahogy. Még mindig hátra van 2 vizsga, amire maradt alig egy hetem, miközben tényleg a tököm teli már az egésszel. Ilyenkor irigylem azokat, akik ha rosszabb jegyekkel is, de már végeztek, mert nem rettegéssel töltik el a napjukat, hanem legalább addig eljutnak, hogy olvasgatják napközben az anyagot. Én konkrétan ma délután egykor jutottam el arra a szintre, hogy elkezdjem a tanulást a holnap reggeli vizsgára. Viszont megvan a stratégiám. Elmegyek reggel, beíratom az egyest, aztán bevetem magam a könyvtárba, végigtanulom a délelőttöt és a délutánt, aztán pedig hazajövök, jelentkezem a hétfői vagy szerdai UV-re etológiából Közben pedig ezerrel tanulok a gyógyszertanra, és bőszen olvasgatom az etológia jegyzetet, miközben élvezettel nyálazom át a magyar állatvédelmi törvény paragrafusait, megszakítva a sedatohypnoticumok sejtelmes világáról szóló gyógyszertan tételekkel. Mindez persze tök jól hangzik, már csak az a kérdés, hogy nem szakítom-e meg a tanulás csodás óráit ismét valami olyasmivel, ami elvonná a figyelmemet, csak hogy  a szorongást ne érezzem. Aztán hétfőn megírom végre sikeresen a gyógyszertan beugrót, utána etológia vizsga, aztán gyógyszertan pénteken, ami ha ne adj' Isten nem sikerülne, még mindig ott van a dékáni vizsga lehetősége, amit szerencsére még nem tékozoltam el, és talán lesz olyan jószívű a gyógyszertan tanszék, hogy átengednek eme "fantörpikus" vizsgán., és akkor fel sem kell használnom az alma mater adta utolsó lehetőséget. Bár ahogy néztem, senki sem csúszott le hozzánk a negyedévesek közül a gyógyszertan miatt, szóval talán még van némi esélyem. Ha már a mikrobiológia sikerült, akkor ez is fog. Igen, érzem, hiszen én vagyok a CSALÁD ESZE :P (aki ezt nem ismeri, annak ez nem mond sokat...)
peace&love(&learn) kiskaticabogaar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése