2010. szeptember 16., csütörtök

hétfő 13

Egyre inkább kezdem azt érezni, hogy ez nem az én hetem. A hétfői napon megkaptam a pénzem egy részét, de levontak belőle 3000 Ft-ot. Aztán elmentem vásárolni papírboltba, de csak azt nem sikerült megvennem, amit eredetileg akartam. Hazaértem, ahol egy boríték várt, benne egy idézés a rendőrségre, miszerint magánokirat-hamisítás miatt feljelentettek, valódi ok nélkül. Másnap kiderült, hogy az órán, amiről hétfőn eljöttem, katalógus volt. Aztán kedden elmaradt egy dupla kórbi gyak, ami miatt 3 órán keresztül dekkoltam az egyetemen tétlenül. Este elmentünk bulizni, ami ugyan vicces volt, de a cipő úgy feltörte a lábamat, hogy szerdán már iszonyúan fájt. A buli kicsit olyan volt, mintha egy pár rossz házassal mentem volna. Másnap bementem, kb. a semmiért, alig aludtam, és ráadásul akivel megbeszéltem, hogy megveszi az egyik jegyzetemet, nem volt ott a találkán. Ezután a délutánomat benn töltöttem megint csak az egyetemen, ahol elaludtam az egyik fotelban a könyvtárban.Következő lépés volt, hogy bementem a járványtanra, persze pendrive nem volt nálam, de a várt emailt, amivel dolgoznom kellett volna, máig nem kaptam meg,így ma sem tudok primereket tervezni a PRRS kutatáshoz. Ma az egész napomat végigálltam, úgy,hogy fájt a talpam egy gigantikus vízhólyag miatt. A 3 órás boncolás után sertésszagúan tértem haza, de persze a szagot ötszöri kézmosás, és egy félórás forró fürdő után is érzem a kezeimen, ami miatt nem tudok megenni kézzel semmit, mert mindennek hirtelen disznószaga lesz. Egyszerűen őrület. Ezen kívül holnap megint benn töltöm a napom jó részét az egyetemen. Na, most már tényleg alig várom, hogy végre vége legyen ennek a szar hétnek, mert tényleg baromira elegem van abból, hogy egyszerűen bármihez nyúlok, minden félresiklik.A péntek 13-tól nem félek, de a hétfő 13-tól egyre inkább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése